De eerste dagen in Aussie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van timmarissa - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Aussie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van timmarissa - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Aussie

08 December 2013 | Australië, Melbourne

Hi allemaal!

Hier dan ons eerste verslag vanuit Australië.

5 december zijn we na een vlucht van 23 uur eindelijk aangekomen in Melbourne. Na aankomst konden we gelukkig gelijk ons bedje induiken in een hotel op het vliegveld.

De volgende ochtend zijn we met de bus naar Melbourne gegaan om daar op zoek te gaan naar een hostel. Na even zoeken waren er nog twee plekjes vrij bij het King Street backpackers hostel. Op het eerste gezicht zag het er redelijk uit... Dat bleek later toch een beetje tegen te vallen. We deelden een kamer met 'the cave man' aka snorlax en 3 anderen. Snorlax lag zo te stinken en er kon geen raampje open. Viessss, maarja gelukkig was het alleen om te slapen. De twee dagen in Melbourne zijn voorbij gevlogen! Wat een gave stad!! Mooi park, leuke mensen, mooie winkels (waar we niks mochten kopen :-)) en erg gezellig.

Zondag 8 december zijn we vanuit Melbourne met een huurauto via de Great Ocean Road naar Apollo Bay gereden. Wat is de Great Ocean Road mooi!!!! We zijn op een aantal uitzichtpunten gestopt en hebben nog een waterval bekeken. Wauw! Vannacht slapen we gelukkig samen op een kamer en delen een huis met een leuk Deens stel. Even bijtanken om morgen verder te rijden naar Port Campbell!

• 08 December 2013 - 08:59

Vera:

Leuk jullie zo te volgen! Geniet ervan

• 08 December 2013 - 09:35

Herman En Betsie:

Mooie start, zo te lezen en dan nog 3 maanden voor de boeg. Super!

• 08 December 2013 - 10:16

Coby Eduard:

Wat een mooi reisverslag, geniet er samen van hoor.
    Wachten wel weer tot het volgende bericht.
    Heeeeel veel liefs Opa en Oma doei xxxxxx.

• 08 December 2013 - 10:56

Ap En Renate:

Das leuk! Kunnen we jullie hier ook volgen lfs van ons

• 08 December 2013 - 11:58

Mandy:

Klinkt nu al helemaal super! En dat heb je nog 3 maand voor de boeg!
    Voorspeld veel goeds voor wat er nog komen gaat! Xxx

• 08 December 2013 - 18:30

Anneke, Bas En Marit:

Hoii

We zijn al zooo jaloers! Heel veel plezier en we lezen vast snel jullie volgende verhaal