The day after - Reisverslag uit Sydney, Australië van timmarissa - WaarBenJij.nu The day after - Reisverslag uit Sydney, Australië van timmarissa - WaarBenJij.nu

The day after

01 Januari 2014 | Australië, Sydney

Goedenavond! (Voor ons tenminste ;))

We hebben gister het leukste nieuwjaarsfeestje ooit gehad! Sinds 29 januari verblijven we in Sydney bij Australiërs die een gedeelte van hun (grote) huis verbouwd hebben tot gastenverblijf. We hebben een eigen keuken, badkamer, slaapkamer en woonkamer en hebben vanuit de tuin uitzicht op de harbour bridge en het opera house. Wat een luxe!! We vinden Sydney een super mooie stad! Er is zoveel te zien en te doen, hier vermaken we ons wel een paar dagen.

We hebben uitgekeken naar oudejaarsavond en gister was her dan zover! Voordat we naar Australië vertrokken hadden we al met een paar jongens uit Ijsselmuiden afgesproken om samen oud en nieuw te vieren in het Luna park. Luna park is een soort klein pretpark en vanuit het park heb je mooi zicht op de brug en het opera house. Tijdens de jaarwisseling wordt het park gebruikt als locatie voor een feestje en om het vuurwerk goed te kunnen zien. Omdat we niet op dezelfde plek verblijven hadden we bij de ingang van het park afgesproken. Gelukkig ging het goed en hadden we elkaar ondanks de drukte snel gevonden. Erg leuk om bekenden tegen te komen! Eenmaal in het park was het super gezellig. Er werd muziek gedraaid en er was een leuke sfeer en lekkere cocktails + Heineken bier ;).

Rond 22.30 gingen we al naar het uitzichtpunt toe om een plekje te bemachtigen met het beste uitzicht. We moesten dus nog een behoorlijke tijd staan voordat het vuurwerk eindelijk begon, maar het was het wachten zeker waard. Het was zo mooi!! Toen we eenmaal weer in het huis waren hadden we echt het gevoel dat we niet weg waren geweest, zo snel ging het weer voorbij. Weer een avond om niet te vergeten!

Vandaag, 1 januari, wilden we mee doen aan een nieuwjaarsduik georganiseerd door Nederlanders bij Bondi Beach. Helaas hadden we de verkeerde bus gepakt en kwamen we te laat aan. Desondanks toch een lekker dagje aan het strand gehad en die nieuwjaarsduik hebben we maar met zijn tweeën gemaakt. Helemaal niet erg als het 27 graden is :).

Liefs uit Sydney

• 01 Januari 2014 - 13:26

Opa En Oma:

Wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet, weet niet wat we zeggen moeten alles is even mooi.
    Maar voor jullie is het een belevenis die ze niet meer afpakken.
    Toch wel beetje jaloers hoor (snik snik)
    Veel liefs van ons.

• 01 Januari 2014 - 14:02

Kim@lunia.nl:

Wij zijn van 27 tot 30 januari in Sydney. Wij reizen 2 volwassenenen en 2 kinderen(3&8) Mogen wij het adres van het gastenverblijf in Sydney waar jullie zijn?
    Zou heel fijn zijn.
    Geniet nog van jullie mooie reis!
    Gr. Kim

• 01 Januari 2014 - 15:16

Hennie:

Hoi Vakantie genieters,

Een heel Gezond en Gelukkig 2014 gewenst, het jaar is voor jullie goed en gezellig begonnen zo te lezen.
    Van zo'n leven krijg je nooit genoeg! Blijf genieten. {Mooie foto's}

Groet.

• 01 Januari 2014 - 20:28

Wim En Miranda:

he tim en marissa aan de fotos te zien hebben jullie het erg naar jullie zin
    schitterende plaatjes
    vanuit swollywood willen we jullie een heel gelukkig nieuwjaar wensen en al het
    goed voor 2014
    we komen net bij de familie nieuwjaarsborrel vandaan
    was gezellig
    nou nog een hele mooie tyd samen daar en geniet er met volle teugen van
    gr wim en miranda

• 01 Januari 2014 - 20:49

Vera:

Gelukkig nieuwjaar! En maak er nog een mooie tijd van!! Liefs

• 01 Januari 2014 - 22:24

Eibert:

Gelukkig Nieuwjaar, en geniet nog maar een paar maandjes van jullie reis. Groetjes!